[Womoz] Ada Lovelace Day : the report

Monique Brunel monique.brunel at gmail.com
Wed Oct 12 00:12:08 CEST 2011

Le 11/10/11 23:35, Vincent-Xavier JUMEL a écrit :
> Sorry, even, if I'm French, I'll try to anwser in English.
> One of the key og=f this dbate was the presence of guys :)

Hi,

Ok for writing in English, I try to understand... but please, use a
vocabulary that I can find in my dictionnary ;-)
(Im Translator for Firefox is fantastic but...)

J'avoue ne pas être douée pour comprendre sigles et abréviations en
français... alors en anglais... et quand je ne comprends pas, cela
m'obsède... désolée :-[

J'ai relayé l'article "Ada Lovelace Day" sur Twitter mais je le lirai
plus tranquillement à mon retour de Paris Web :-)

Amicalement,
Monique

--
Accessibilité des sites Web et qualité des services en ligne
Monique Brunel - Audit - Conseil - Formation
| www.opquast.com | www.openweb.eu.org | www.webmaster-hub.com |